Az utóbbi években Romániából és Szerbiából egyre több vendég érkezik a Dél-Alföldre, s azon belül Kiskunmajsára is. Jól érzékelhetően nyitott a vajdasági piacra a kiskunmajsai idegenforgalmi ágazat legnagyobb szereplője, a Jonathermál Zrt. is: a vajdasági lapokban folyamatosan szerepel, mint különböző versenyek támogatója: legutóbb a Zentától délre fekvő Adán megrendezett III. Tálentum Fesztiválon volt jelen, ahonnan egy vajdasági előadóművész  a Jonathermál által felajánlott díjjal Kiskunmajsára is ellátogathat. A rendezvényen való megjelenés, a helyi sajtó, ez esetben a legfontosabb magyar nyelvű lap, a Magyar Szó tudósítása mellett az sem elhanyagolható szempont, hogy az adai fesztivál közönségdíját ajánlotta fel a kiskunmajsai fürdő. Tóth Edina énekesnő úgy nyert kétszemélyes wellnesshétvégét a Jonathermál felajánlásában ráadásul, hogy nem csak a fesztiválon, de a Facebookon is lehetett szavazni – ami mind-mind a jól működő marketing része.

A piac változására adott válasz természetesen szélesebb körű, mint a szolgáltatói szint.  A Magyar Turizmus Zrt. Dél-Alföldi Regionális Igazgatósága turizmus és idegenforgalmi bemutatókat szervez a szerbiai szakmának, amelynek részeként múlt pénteken a Tourinform Iroda közreműködésével látogattak el Kiskunmajsára az idegenforgalmi szakemberek. A study tour program értékét az adja, hogy a vendégül látott marketingesek, szakújságírók, partnerszolgáltatók, idegenforgalmi szakemberek felhívják a figyelmet Kiskunmajsára és szolgáltatásaira azokon a településeken, régiókban, ahonnan érkeztek. Alapesetben egy akkora település, mint Kiskunmajsa, egy ilyen program több millió forintos költségét nem igazán tudná biztosítani, a Tourinform hálózaton keresztül azonban van arra lehetőség, hogy a város bekapcsolódjon esetenként a Magyar Turizmus Zrt. által finanszírozott programokba.

Így történt legutóbb 2009-ben, amikor Lommatzschból, Lubliniecből, Gyergyószentmiklósról, Nagyváradról és Kolozsvárról érkeztek study tour-os vendégek, és így történt most is. Ez alkalommal a szerb piacot célozták meg a szakemberek, s összesen tizenöt utazási-, idegenforgami irodát hívtak meg Kiskunmajsára. A Szabadkáról, Újvidékről, Kikindáról, Belgrádból érkező vendégeknek bemutatták Kiskunmajsa legfontosabb idegenforgalmi lehetőségeit – akik a fürdőtől annyira el voltak ragadtatva, hogy még a Lópofa Csárda nem mindennapi illatokat árasztó ebédjéről is elkéstek. A lelkesedésük alapján nem kétséges, jó szívvel fogják ajánlani Kiskunmajsát, ami remélhetőleg a vendégszámban is meg fog mutatkozni.

No Comment

Minden vélemény számít!

Previous post

Mayossa gála: a szerelem szívfájdalom

Next post

Motorland: márciusban fizetik ki a laktanyát